wtorek, 16 stycznia 2018

PRAWO LUDZI I KOŚCIOŁA TO SŁOWA DOKONUJĄCE NAPADU NA PSYCHIKĘ

Psychika jest oparta na słowach jakie są w naturze mózgu. Napadu na tą psychikę opartą na słowach opartych na prawdzie jakie są w naturze mózgu dokonuje kłamca wymyślający słowa. Narzucający słowa do złodziej który wymusza pieniędzy przy pomocy narzucania do wykonywania słów opartych na kłamstwie. Firmy oparte na kłamstwie zlecają wymuszanie pieniędzy firmom windykacyjnym zdobywającym pieniądze przy pomocy znęcania się na psychice. Firmy oparte na kłamstwie nie podają spraw do sądu bo wiedzą, że okradają. Kłamcy zlecają wymuszanie pieniędzy do Firm windykacyjnych zajmujących się dokonywaniem rozboju na psychice przy pomocy znęcania się na psychice. Firmy windykacyjne w żaden inny sposób nie zdobywają pieniędzy jak przy pomocy znęcania się na psychice. Ludzie nie mogą wytrzymać psychicznego bólu zadawanego im przez dzwoniących do ich domów, do członków rodzin, do sąsiadów ludzi bandytów i często popełniają samobójstwa. Wskazuję, że ci ludzie bandyci wymuszają pieniędzy za słowa oparte na kłamstwie. Wskazuję, że psychika popełnia samobójstwo z powodu narzucania jej do wykonywania słów opartych na kłamstwie. Każdy kłamca to złodziej wymuszający tego co chce przy pomocy narzucania słów. Kłamca zadaje psychice cierpienie narzucaniem jej nieznanych psychice słów opartych na kłamstwie. Psychika jest oparta na emocjach kochania, a kłamca zdradza tą psychikę narzucaniem słów. Kłamca oszukuje, że kocha. Sposoby kochania oparte są na słowach kłamcy. Emocje kochania to natura która nie opiera się na słowach a na uczuciach. Kochających się ludzi łączą uczucia, a nie słowa. W słowach opartych na prawdzie są emocje kochania. Mamy odkrycie naukowe, które mówi, że w mózgu który nie zna słów jest rozum i że rozum nie istnieje bez emocji. Na moim Blogu byli ludzie z ponad stu krajów świata, a zmieniło to się w dniu w którym napisałam, że w słowach opartych na kłamstwie są złe emocje jakie zadają psychice cierpienie i śmierć. Z Twittera otrzymywałam zawiadomienia, że mam pierwsze miejsce w czytaniu w nie jednym tygodniu. W Google były wpisywane tytuły wszystkich moich artykułów a od momentu w którym napisałam, że w słowach kłamcy są złe emocje niszczące psychikę to przestali wpisywać moje artykuły. W poczcie internetowej podają, że jest najlepsza bo bezpłatna, a moich artykułów nie chcą przekazywać. Czasem uda mi się nadać jedną wiadomość, ale przy drugiej już pokazują, że nie są robolami.
Ludzie kościoła nie mają pozwolenia od Stwórcy na wydawanie decyzji o zawarciu związków małżeńskich, nie mają od Stwórcy pozwolenia na rozgrzeszanie ludzi. Ludzie kościoła wymyślili grzechy główne i inne grzechy i starszą ludzi i dzieciom każą się uczyć tych grzechów, a na słowach Boga nie ma grzechów. Ludzie kościoła nie wypowiadają słów Boga, a narzucają do wykonywania psychice słowa kłamców. To dlatego Stwórca którego znamy jako Jezusa wystąpił przeciwko ludziom kłamcom narzucającym słowa. Stwórca wskazał, że narzucający słowa zadaje cierpienie i śmierć i ja wskazuję, że kłamcy wykonują czynności na systemach neurologicznych innych jak ludzie Prawdomówni. Ludzie Prawdomówni wykonują czynności na systemach neurologicznych na jakich są zbudowani. Neurobiolog Eric Kandel otrzymał Nagrodę Nobla za odkrycie, że anatomia zmienia się od wykonywanych czynności, a ja wskazuję, że od wykonywania czynności na systemach neurologicznych opartych na kłamstwie. Odkryłam,  że dwa umysły w mózgu są od czasu wypowiadania przez człowieka słów opartych na kłamstwie i że każdy z tych umysłów ma swoje systemy neurologiczne. Wskazuję, że w systemach neurologicznych opartych na słowach Stwórcy jakie są w naturze mózgu jest energia  życia, a w systemach neurologicznych opartych na słowach kłamcy jest energia śmierci. Wskazuję, że na systemach neurologicznych opartych na słowach opartych na kłamstwie jest zmieniona psychika na psychopatę i ofiarę. To dlatego Stwórca wystąpił przeciwko kłamcom ponieważ wykonywanie ich słów zadaje psychice cierpienie i śmierć. W moim występowaniu przed sądami w obronie ludzi w ich sporach z organami skarbowymi wygrywałam wszystkie sprawy w Naczelnym Sądzie Administracyjnym w Warszawie a kiedy zobaczyłam po powołaniu Wojewódzkich Sądów od roku 2004, że w kraju przegrało ponad 99,5% ludzi a ja znowu w województwie warmińsko-mazurskim wygrałam 50% wszystkich wygranych w województwie za 11 miesięcy roku 2004  to zaczęłam pisać do sądów, że trzeba opierać się na słowach jakie są w naturze mózgu bo ja na nich widzę słowa złoczyńcy, a wtedy okazało się, że NSA wystąpił o odebranie mi prawa wykonywania zawodu. Nie mam wątpliwości co do tego, że Sędziowie którzy przeciwko mnie wystąpili to kłamcy bo są Sędziowie którzy orzekali, że wygrałam z Ministrem Finansów. Wskazuję dla ludzi którzy przyznali Nagrodę Nobla dla Neurobiologa Erica Kandela za odkrycie, że anatomia zmienia się od wykonywanych czynności, że ta zmieniona anatomia jest skutkiem decyzji Stwórcy o wprowadzeniu kłamcy na systemy neurologiczne na jakich wykonuje czynności zadawania cierpienia i śmierci. Wskazuję na kłamców ludzi władzy i kościoła jak zgadzają się im ich słowa oparte na kłamstwie. O słowach Stwórcy ludzie władzy nie chcą słuchać, a naukę religii wprowadzili do szkół i dają pieniądze ludziom kościoła z ukradzionych ludziom na znęcaniu się na psychice. Ludzie znęcający się na psychice nazwali dla psychiki ich słowa prawem i wiarą w Boga a czego skutkiem są wszyscy chorzy ludzie i leżący na cmentarzach.
Wskazuję na przyzwoitych ludzi jakimi byli dwaj Zastępcy Dyrektora Departamentu Zdrowia w Ministerstwie Zdrowia w Polsce którzy w roku 2011 przysłali mi pisma z wyrazami szacunku i uznania na moje wskazywanie, że w systemach neurologicznych opartych na słowach jakie są w naturze mózgu jest energia życia a w systemach neurologicznych opartych na słowach na jakich wykonuje się wolę ludzi kłamców jest energia śmierci i na ludzi z Wydziału Lekarskiego na Uniwersytecie Jagiellońskim w Krakowie, którzy reagują na moje odkrycia, a nie reagowali ludzie nazywani Biologami na około 5600 moich artykułów. Wskazuję na przyzwoitych ludzi na Uniwersytecie Carnegie Mellon którzy przysyłali mi przez kilka lat podziękowania na to co piszę i że skończyło się to reagowanie na moje odkrycia od czasu napisania przeze mnie, że rozbieżne cele jakie wykazuje mózg to wypowiadanie innych słów jak są w naturze mózgu. Wskazuję na nikczemność i brak godności osobistej jaka jest naszą naturą u ludzi kłamców lekceważących Stwórcę i ludzi wypowiadających Jego słowa. Wskazuję na nikczemność ludzi pracujących w Firmach windykacyjnych którym można mówić, że mają wystąpić do sądów a oni lekceważą i dalej znęcają się na ludziach. Wskazuję na nabyte w mózgu przez ludzi słowa oparte na kłamstwie na jakich wykonują czynności zadawania cierpienia i śmierci. Wskazuję na tych ludzi kanalie którzy w kościołach mówią, że Bóg lubi cierpienie i że to On zadaje cierpienie i śmierć i na ludzi władzy kanalie którzy mówią, że ludzie cierpią genetycznie. Wskazuję na ludzi kanalie prowadzących internet którzy ukrywają przed ludźmi moje odkrycia, że ludzie kłamcy świadomie zadają im cierpienie i śmierć.   
                                                                                                    Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz