czwartek, 18 stycznia 2018

RÓŻNE PROGRAMY KOMPUTEROWE SĄ OPARTE NA UMYSŁOWEJ CHOROBIE

Program komputerowy oparty na rozumie jest jeden. Komputer tak jak mózg oparty jest na słowach i program oparty na rozumie jest jeden. Mózg oparty na rozumie jest jeden. Nie ma mózgów opartych na innych słowach jak oparty jest mózg i programy komputerowe oparte na innych słowach jak mózg oparte są na umysłowej chorobie ludzi którzy je opracowali. Myślenia jakie mózg wykazuje na umysłowej chorobie jest bez liku i na nim bez liku umysłowo chorych ludzi. Umysłowa choroba jest oparta na słowach do oszukiwania i słów kłamców oszukujących, że ich słowa są prawem jest bez liku zapisanych w stosach nazwanego prawem słów oszustów. Słowa na jakich jest oparte prawo ludzi i różnych religii nie mają mózgu, a mają umysłową chorobę i tak samo umysłowo chorymi są ludzie których programy komputerowe są oparta na wymyślonych słowach. Ktoś napisał do mnie, że religii jest niby około 2000, a ja na to, że tyle rodzajów umysłowej choroby. Umysłowa choroba nie jest normalna dla Wydziału Lekarskiego na Uniwersytecie Jagiellońskim w Krakowie. Umysłowa choroba pokazywali, że nie jest dla nich normalną ludzie z Uniwersytetu Carnegie Mellon którzy przez kilka lat przysyłali mi podziękowania na moje odkrycia. Kiedy napisałam, że rozbieżne cele jakie wykazuje mózg to wypowiadanie innych słów jak są w naturze mózgu to wprowadzili jakiegoś oszusta lub oszustów którym nie zgadzają się słowa na jakich ma się rozum.
Naukowcy odkryli, że w mózgu który nie zna słów jest rozum. Napisałam pięć książek i około 5600 artykułów opublikowałam na moim Blogu i Twitterze i na moim Blogu byli ludzie z około dwustu krajów świata a z Twittera otrzymywałam zawiadomienia, że mam pierwsze miejsce w czytaniu w nie jednym tygodniu. Zatem wielu ludziom zgadza się naturalne dla nas myślenie oparte na rozumie. Około 2000 moich artykułów nie jest wpisanych do spisu treści w Google, a zatem to oszuści i im się nie zgadzają moje słowa oparte na rozumie. Zatem program komputerowy oparty na rozumie nie jest znany dla ludzi prowadzących internet i jeszcze moich słów jak zobaczyli, że oparte na rozumie to przestali wpisywać w Google. Od tego samego czasu na moim Blogu wykazują, że tylko kilku ludziom zgadza się myślenie oparte na rozumie. Od tego samego czasu na Twitterze zaczęli wymazywać Obserwatorów opartych na rozumie, a nie mają odwagi wymazać profesora Medycyny Genetycznej i wielu nauk medycznych Johna Belmont i Genomics Top News. Przez co najmniej dwa lata był u mnie Obserwatorem wybitny Fizyk Takeda_Hroyuki, ale około miesiąc temu usunięto go. Nie wierzę, że komuś opartemu na rozumie przestało się zgadzać myślenie oparte na rozumie. Co najmniej dwa lata był u mnie Obserwatorem prof. Departamentu Anatomii Hovard  Uniwersytet Genomics Antonei B Csoka i wymazali go. U mnie na Twitterze było zawiadomienie od prof. Anatomii Człowieka James Tomaz-Morais o wpisaniu mnie na listę anatomizando. Kiedy napisałam, że anatomizando to Mózg Dobroczyńcy to ludzie którym nie zgadza się myślenie oparte na rozumie wymazali nazwisko profesora. W Polsce ludzie władzy oparci na braku rozumu wywieźli ludzi nauki na rozstrzelanie do Katynia. Zamknięci do więzienia w Turcji intelektualiści mówią, że źle wybrali bo ten jest sadystą. Ja wskazuję, że każdy kłamca ma psychikę z nabycia sadysty. U sadystów wykonujący ich słowa są ofiarami i siedzą w więzieniu. Na słowach Stwórcy psychika jest wolna.
W naturze naszego mózgu Naukowcy odkryli, że jest rozum i odkryli, że mózg odrzuca wypowiadanie innych słów, a ja odkryłam, że mózg odrzuca słowa na jakich człowiek nie ma rozumu. Albert Einstein o energii śmierci opartej na sposobach myślenia ludzi pisze, że jest pewny co do głupoty tych ludzi. Odkryłam, że ludzie stworzeni na rozumie przeszli na brak rozumu i że nazwali ich słowa na ziemi prawem i wiarą w Boga. Ludzie kościoła mówią, że szatan jest też stworzony przez Boga ale jest niewidzialny, a ja wskazuję, że ludzie wypowiadający inne słowa jak Bóg są widzialni i że to szatany wykonujące czynności zadawania cierpienia i śmierci. Wykonywane czynności na słowach Stwórcy są doskonałe, a na słowach oszustów brzydota i niszczenie natury. Czynności wykonujemy na energii jaka jest przekładem słów jak to mówi kod genetyczny. Zmieniona anatomia to nie kod genetyczny, a umysłowo i psychicznie chorzy ludzie.
Na programach komputerowych opartych na umysłowej chorobie w internecie jest bagno. Mówią, że biorą pieniądze za ochronę, a nie mówią, że przed ich umysłową chorobą opartą na słowach do oszukiwania.
                                                                                                         Barbara Paul
                                                                                               

1 komentarz:

  1. Ciekawa rzecz, bardzo zainteresował mnie ten artykuł. Nie wiedziałam o takich rzeczach
    https://totalvnc.com

    OdpowiedzUsuń