poniedziałek, 29 stycznia 2018

MÓZG WYKAZUJE WOLĘ CZŁOWIEKA, ŻE TO WOLA MORDERCY

Dokąd ludzie nie wypowiadali słów dotąd wykonywali tylko wolę Stwórcy. Dokąd ludzie nie wypowiadali słów mieli swoją budowę opartą tylko na systemach neurologicznych na jakich wykonuje się wolę Stwórcy. Odkąd ludzie wypowiadają słowa mózg odrzuca wypowiadanie innych słów na umysł oparty na woli człowieka i na budowę człowieka wykonaną z systemów neurologicznych na jakich człowiek wykonuje swoją wolę. Na tych systemach neurologicznych na jakich człowiek wykonuje swoją wolę zadaje energią w nich zawartą cierpienie i śmierć. Odkryłam, że mózg odrzuca słowa zadającego cierpienie i śmierć na umysł oparty na słowach mordercy. Człowiek który wydaje decyzje o zadaniu cierpienia i śmierci to morderca. Zmieniona anatomia za jakiej odkrycie Neurobiolog Eric Kandel otrzymał Nagrodę Nobla to morderca wydający decyzje o zadawaniu cierpienia i śmierci. Mordercy na ich umyśle w mózgu z nabycia ustanowili na ziemi prawem i wiarą w Boga ich słowa z energią uśmiercającą życie. Naukowcom którzy widzą dwa umysły w mózgu wskazuję, że naturalny jest oparty na woli Stwórcy i na nich funkcjonujemy na systemach neurologicznych z energią życia, a drugi umysł jest oparty na słowach kłamcy na jakim funkcjonuje się na energii uśmiercającej życie. Wskazuję, że Stwórca którego znamy jako Jezusa wystąpił przeciwko narzucaniu słów i opartym na narzuconych słowach organom władzy, wymiaru sprawiedliwości i kościoła i wskazał Jego przybiciem przez morderców do krzyża, że mają w sobie energię zadającą cierpienie i śmierć. Wskazuję na odkrycia naukowe, które dowodzą, że wszyscy ludzie mają w sobie systemy neurologiczne na jakich wykonują czynności uśmiercania życia.  Wskazuję dla Naukowców którzy odnaleźli zatopioną Atlantydę, że energia śmierci jaka wywołała tsunami, powódź, a później wybuch wulkanu to zła energia pochodząca od ludzi  wykonujących czynności zadawania cierpienia i śmierci. Naukowcy ci mówią, że ludzie którzy zatonęli byli chciwi. Ja wskazuję, że prawo ludzi i wiara w Boga są oparte na słowach chciwych ludzi. Wskazuję, że Albert Einstein mówi o energii śmierci, że jest oparta na sposobach myślenia ludzi że na niej też grozi katastrofa na niewyobrażalną skalę. Zatem ci chciwi ludzie prowadzą na śmierć. Dla tych chciwych ludzi nie jest ważnym, że psychika cierpi od znęcania się na niej w celu jej okradzenia lub wykorzystania z seksu. Wskazuję na tą chciwość, że na niej oparty jest budżet państwa i kościoła. Wskazuję, że to na nazwaniu tych słów prawem i wiarą w Boga ci chciwi ludzie zdobyli te pieniądze i zdobyli je zadawaniem cierpienia i śmierci psychice. Psychika w naturze jest oparta na słowach takich samych u wszystkich ludzi. To złodzieje i bandyci wymyślili słowa do okradania psychiki. Ci złodzieje i bandyci wymyślili słowa za które chcą pieniędzy. Ci złodzieje i mordercy psychiki przyznali sobie prawo do wydawania decyzji w sprawie pieniędzy zarobionych przez ludzi którym je zabrali. Neurobiolog Eric Kandel odkrył, że anatomia zmienia się od wykonywanych czynności, a ja wskazuję jakie czynności wykonują Firmy windykacyjne, Komornicy, Urzędnicy skarbowi, Celni i wszyscy inni ludzie wykonujący czynności na woli ludzi, że to czynności okradania. Wskazuję na złych ludzi pracujących w internecie którzy za to co piszę zablokowali mi wejście na Facebooka, z Twittera wymazali   ogromną ilość ludzi o której na początku pisali, że mam pierwsze miejsce w czytaniu w nie jednym tygodniu, że wymazali nazwisko profesora Anatomii Człowieka który przysłał mi zawiadomienie o wpisaniu mnie na listę Mózgu Dobroczyńcy. Ja wskazuję, że dokąd ludzie nie wypowiadali słów mieli ten Mózg Dobroczyńcy. Wskazuję na złych ludzi pracujących w internecie, że nie wprowadzili w Google około 2000 moich artykułów w których piszę, że na energii życia jesteśmy na słowach Stwórcy, a na energii śmierci na słowach człowieka kłamcy. Wskazuję na złych ludzi pracujących w internecie, którzy na początku mojego pisania wykazywali na moim Blogu ludzi z około dwustu krajów świata, a od czasu kiedy przestali wpisywać w Google moje artykuły pokazują, że ludzie nie chcą czytać. Kiedy napisałam o proteście Lidera Izraela na ustanowienie w Polsce, że będą zamykali do więzienia na trzy lata za użycie zwrotu "Polskie obozy śmierci" to pokazali, że weszło około pięćset ludzi, ale tylko z Polski. Pokazali, że w ciągu kilku sekund weszło około 500 ludzi, a później już po kilku ludzi. Później powinno być więcej, a nie w chwili ogłoszenia. Ci mordercy wiedzą co robią, że trzeba pokazać reakcję. Kiedy napisałam, że mój Ojciec siedział  w obozie koncentracyjnym w celi z później wybranym Ministrem Kultury przez którego byli bici to wiedzieli, że jak weszłam na życiorys Kazimierza Rusinka to wyrzucili mnie z tej strony i nie pozwolili napisać ani jednej litery. Mordercy mówią, że zamkną psychikę do więzienia za użycie zwrotu "Polskie obozy śmierci". Wskazuję, że wśród więźniów byli ofiary, ale i mordercy. Mój Ojciec został zamordowany jak Ministrem Kultury został Kazimierz Rusinek przez którego byli bici. Od dziecka myślałam, że ten człowiek przez którego byli bici został Ministrem Kultury jak skończyła się wojna, a dopiero teraz wpadło mi do głowy, że zamordowali mojego Ojca 1 stycznia 1961 roku  kiedy Kazimierz Rusinek został wybrany Ministrem Kultury w roku 1958. Mój Ojciec to zobaczył i mówił, że ten przez którego byli bici został Ministrem Kultury i na pewno za to opracowali zamordowanie Ojca. Było nas sześcioro dzieci, a Ojciec miał tylko 43 lata. Wskazuję, że Kazimierz Rusinek miał nadany tytuł Obywatela Gdyni, a po kilkudziesięciu latach zabrali mu ten tytuł. Mojego Ojca też zabrali z Gdyni do obozu koncentracyjnego w Sztutowie. Ja się urodziłam w Gdyni, ale już po wojnie. Wskazuję na programy pokazujące ludzi wychodzących z obozów śmierci, że zamordowali w pociągu człowieka za to, że był Niemcem. Wskazuję, że energię śmierci ma w sobie morderca i jej ilość w zależności od ilości zadanego cierpienia. Zadane cierpienie oparte jest na drugim umyśle w mózgu opartym na woli człowieka. Źli ludzie prowadzący internet przesyłają tylko jedną wiadomość z mojej poczty i nie przekazują wielu wiadomości do mnie przysyłanych. Ci źli ludzie to chciwi jak z zatopionej Atlantydy bo mówią, że chcą pieniędzy za ochronę a nie pokazują przed kim chronią. Nie zawierają umów na wykonywane przez nich niby czynności dobra i nie mówią kto nie wpisuje przez około dwa lata moich artykułów w Google i wymazuje u mnie Obserwatorów na Twitterze i Blogu. Wskazuję na złych ludzi którzy usunęli z Departamentu Zdrowia w Ministerstwie Zdrowia Dyrektorów którzy reagowali na moje odkrycie, że energia życia jest w systemach neurologicznych opartych na słowach Stwórcy jakie są w naturze mózgu, a energia śmierci w systemach neurologicznych opartych na słowach kłamców. Wskazuję na złych ludzi którzy są Sędziami którzy wystąpili o odebranie mi prawa wykonywania zawodu na słowach na jakich ludzie funkcjonują na energii życia. Wskazuję ludziom przyzwoitym ażeby zatrzymali to o czym piszę i przekazali ludziom po zatopieniu morderców, że to byli źli ludzie.
Naukowcy robią badania o zatopionych miejscach w których kiedyś żyli ludzie i mówią, że to tak stworzony jest świat, że ginie i się odradza, a ja wskazuję, że ginie tylko i wyłącznie na energii jaką mają w sobie ludzie mordercy. W naturze nie ma systemów neurologicznych wykonujących wolę ludzi. Dobrze Stwórca stworzył człowieka, że narzuconą przez człowieka wolę wykazuje na umyśle mordercy znęcającego się na psychice. Wskazuję, że dokąd nie było ludzi morderców wszystkie psychiki były zdrowe na energii życia opartej na słowach Stwórcy psychiki i ciała. Wskazuję przyzwoitym ludziom, że na moje około 5700 artykułów milczą mordercy którzy prowadzą ludzi na śmierć. Ocaleją ludzie którzy nie wykonują woli morderców. Nie należy mordercom zanosić pieniędzy bo jest to wykonywaniem woli morderców psychiki. To morderca mówi, że wierzy w Boga. Przyzwoity człowiek wypowiada słowa Boga. W naturze nie ma innych słów jak słowa Boga. 
                                      
                                                                                                      Barbara Paul                                                 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz