poniedziałek, 15 stycznia 2018

NARZUCAJĄCY SŁOWA TO ZŁODZIEJ I BANDYTA

Zygmunt Freud widzi już sprzeciw podświadomości. Sprzeciw podświadomości to sprzeciw Mózgu. Ten sprzeciw Mózgu jest na wypowiadanie innych słów jak są w naturze mózgu. Ten sprzeciw Mózgu pokazuje odkrycie Naukowców z Uniwersytetu Harvard, Uniwersytetu w Pittsburgu i Carnegie Mellon, że to narzucane zachowania i problemy, a ja że te narzucone zachowania i problemy, że to wypowiadanie innych słów jak są w naturze mózgu. Naukowcy Ci odkryli, że tymi rozbieżnymi celami zajmują się systemy neurologiczne i że posiadamy zróżnicowane systemy neurologiczne. Neurobiolog Eric Kandel otrzymał Nagrodę Nobla za odkrycie, że anatomia zmienia się od wykonywanych czynności, a ja odkryłam, że to wykonywane czynności na słowach złodzieja i bandyty. Odkryłam, że to złodziej i bandyta ma systemy neurologiczne na jakich zadaje cierpienie i śmierć i dowód na to, że ludzie i zwierzęta wykonujące słowa złodzieja i bandyty cierpią i umierają. Odkryłam zatem, że to Stwórca robi sprzeciw na słowa złodzieja i bandyty i wskazał że na słowach złodziei i bandytów oparte jest prawo ludzi i wiara w Boga. Odkryłam, że prawo ludzi i wszystkie religie są oparte na wypowiadaniu innych słów jak są w naturze mózgu i że  to samo pokazuje Mózg. Wskazuję, że wszyscy chorzy ludzie wykonują czynności na systemach neurologicznych opartych na słowach złodziei i bandytów jakie zadają cierpienie i śmierć. Odkryłam, że złodzieje i bandyci wiedzą, że zadają cierpienie i śmierć i stąd ich reakcja na usunięcie ze stanowisk Dyrektorów w Departamencie Zdrowia w Ministerstwie Zdrowia którzy reagowali na moje odkrycia i stąd ukrywanie przez ludźmi, że zadają im cierpienie i śmierć nie wpisywaniem w Google moich odkryć.
Natura nie zna słów złodziei i bandytów. Natura to Mózg który odrzuca słowa złodziei i bandytów na odczuwanie słów złodzieja i bandyty. Noworodki nie przychodzą od Stwórcy chore, a przychodzą powtórnie na świat i jeśli są chore to na systemach neurologicznych wykonujących słowa jakie mózg wykazuje, że są do rozbieżnych celów.
Wskazuję, że milczenie na moje odkrycia to milczenie świadomych złodziei i bandytów. Złodzieje i bandyci wpisali w Google ponad 3000 tytułów moich odkryć, a ja napisałam około 5600. Złodzieje i bandyci pokazują mi zawiadomienia, że mam odnowić licencję, a nie wpisują moich odkryć od bardzo dawna kiedy niby miałam ochronę.

                                                                                                      Barbara Paul 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz